Videolar

Gülben Ergen – Sen (Akustik)

Cemalnur Sargut ve Gülben Ergen Sohbetlerinden Kesitler – 3

Cemalnur Sargut ve Gülben Ergen Sohbetlerinden Kesitler – 2

Cemalnur Sargut ve Gülben Ergen Sohbetlerinden Kesitler

Gülben Ergen – Sen

Kuruçeşme Arena Konseri 2012

30 Ağustos 2012 Kuruçeşme Arena konserimin videosunu ekledik 🙂

Doğan Cüceloğlu ile İnsan İnsana 20.01.13

Hocam Doğan Cüceloğlu’nun konuğu olmak pek zevkliydi 🙂

5

8

11

16

17

20

21

22

25

Ender Saraç’la Sağlıklı Günler 17.01.2013

Bugün katıldığım programdan fotoğraflar ve videolar ekledik 🙂 Hani, bakmak isterseniz diye…

1

2

8

12

14

15

17

22

25

27

39

42

Memleketin Hali 23.12.2012

1.Bölüm:

2.Bölüm:

 

Gülben Ergen-Yok Acelem

 

Gülben Ergen-Dünyaları Versem

Videolar” üzerine 10 yorum

  1. selam herkese çok iyi bir anne ve yorumcusunuz bence kendinizlen gurur ve onur duymalısınız biliyorsunuz geçen hafta şeffaf odanın konuğuydunuz güzel şarkılar seslendirdiniz gerek çocuklar gülsün derneginin başkanı ve bu ğüne kadar yaptıklarınız hizmetler özzelikle egitim alanında bu çalışmaları taktilen karşılıyoruz ve herzamanda destekleriz lafı çok uzatmak istemiyorum yaptığın işlerden dolayı teşekür ederim

  2. Gözleriyle bir şeyler anlatan insanlar çok nadir bulunur.Çok özel bir insansınız Türkiye için.Allah size evlatlarınızla beraber sağlıklı uzun ömürler nasip etsin.Gülüşünüz hiç solmaması dileklerimle sevgiler

  3. herşeyi ayrı ayrı anlatmaya söylemeye gerek yok hayranlıkla takip ettiğimiz bi kadın var karşımızda kendini çok iyi pişiren sonrada geliştiren kendine her gün yeni bir şey ekleyen başarılı örnek bir sanatçı var sevgiler ergen..

  4. Gülben Ergen çok güçlü ve inançlı bir kadınsın.. Yıllardır seni severek, hayranlıkla takip ediyorum.. Konuşmalarınla, Davranışlarınla, Herşeyinle müthişsin.. İDOLÜMSÜN.. 🙂

  5. çok güzel bir konser olmuş orada olmayı çok istemiştim inşallah bu sene canlı canlı izlerimm çok güzelsin :)) ışığını severiz biz senin :))

  6. Bence çok iyi bir şarkıcı, muhteşem bir anne, duyarlı bir vatandaşsın.
    üzgünüm ki seni bu kadar tanıyorum ve tanımaya çalışıyorum.
    daha 13 yaşımdayım ve senin çok sıkı bir hayranınım. ÇOCUKLAR GÜLSÜN DİYE vakfınla da harikalar yaratıyorsun.

  7. her şarkında farklı duygulara zarifçe dokunan o farklı yorumcu Gülben ERGEN çok eskiden kasetlerinle kulağımdan hiç gitmeyen güzel sesinle kalbimde farklı bir yer yapmışsın sana beste yapmak için kendime söz verdim nasip olur inş yolun açık başarın sonsuz olsun saygılar Gülben ERGEN

  8. Merhaba Gülben Abla,

    Bugün tesadüfen senin siteni kesfettim. Ben twitter, facebook , vs. Kullanan birisi degilim.
    Adim seher, yasim 21, universität wien de hukuk okuyorum, viyanada dogdum ve burada yasiyorum.

    Bugün o kadar kötü bir gün gecirdim ki, senin kaleme aldigin seyleri okuyunca kendime geldim biraz. O kadar icten, samimi, ve dogru yazmisin ki, kendi kendime söyle dedim: ” ama televizyonlarda yani magazinlerde böyle durmuyor “dedim kendi kendime.
    Sana yazma nedenim sadece tesekkür etmek: Gülben Abla bana ve baskalarina yasadigimiz hayatin gelip gecici oldugunu bize hatirlattigin icin SANA TESEKKÜR EDERIM.
    Saygilarimla
    Seher

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s